Navigation
 

*BT*F*TH*BT*
 Home
General
 
Server Status
 
SeRVeR iNFo
 
Top Sites
 
Request Ban
Members
 
RLC Members List
Team Speak 2
Raven Shield
 

Donations
 
HELP KEEP OUR SERVERS ONLINE!
Make donations with PayPal!

 

Search Box
      
  
 

Shout Box History
BIG : SCAV...YOU FCKIN COD BASHER [URL]
24-01-09 7:31pm
SCAVENGER1 : red are you scared of them? lol or just that game
24-01-09 4:41pm
RedKetchup : would u stop with those single player games scavy and get ur big butt in cod so i can gut ya
24-01-09 2:29pm
fodder : thansk sempy but i was hoping for the first song
24-01-09 1:59pm
SCAVENGER1 : FEAR2 is gonna be a cool ass game. it has mechs in it!!
24-01-09 1:37pm
SeMPeRFi : fodder the song at the end is cover me by candlebox.
24-01-09 12:16pm
fodder : ya i tried reading it also and coulndt figure it out, was hoping somone might somehow know it
24-01-09 11:12am
malicious : Fodder, the credits at the end tells the artits. little hard to read tho.
24-01-09 10:12am
SCAVENGER1 : Semp the only map that works is RLC_Sniper the rest do not work
24-01-09 2:55am
RedKetchup : Not like i miss you killing me Strikez...
23-01-09 7:57pm
Strikez : Offline till I get my new parts installed should be back in COD 5 tonight
23-01-09 6:05pm
fodder : anyone have a clue what the name of that song is from malicious link for mike the best? [URL]
23-01-09 4:24pm
fodder : if you want to see an old web page that was [URL]
23-01-09 4:17pm
malicious : [URL]
23-01-09 3:25pm
malicious : [URL]
23-01-09 3:24pm
SCAVENGER1 : lol aight salvo no problems.
23-01-09 2:34pm
Salvo : Scav, hit me up later, might be this weekend but try to get up with me, I have a few questions... Yes I know asking Scavy questions!!!!!!!
23-01-09 2:09pm
SCAVENGER1 : sup crazy raptor whats up duuuude???!
23-01-09 12:58am
fodder : even though it was obviously staged, your still one sick bastard.
22-01-09 10:59pm
Interval : [URL] douchebag anyone?.. cha-ching$$$$
22-01-09 10:32pm
Interval : damn edit...aha..in your face fodder..speelat!
22-01-09 8:41pm
Interval : [URL] lmao
22-01-09 8:33pm
kangol : Thxx bro
22-01-09 2:46pm
SCAVENGER1 : well i only have 3 apps that i use now. mafia wars street racing and mobster. but i try and not send any of you request any more tho. i end up goin to a site to get request from so i can build either of them up
22-01-09 11:15am
SCAVENGER1 : oh i did not know that was going on. since i to was getting a lot of that sht to. so i went into the bulleting section and only check those i want to get any bulletin from and the rest i uncheck from. so now i have no more spam as it were
22-01-09 11:13am
kangol : I've already blocked the app, which worked on every other app I was getting spammed by, but your seems to be fucking persistent as hell
22-01-09 10:13am
kangol : Hey Scav, is there anyway that you could get your Mafia app under control dude......I just had to flip through 7 pages of your spam to find a bulletin someone wanted me to reply to. I kicked off 2 of my family members for less spam, would really hate to remove you too.
22-01-09 10:07am
SeMPeRFi : [URL]
21-01-09 2:11am
Interval : oh fodder, put a cock in dat mouf u hax! :)
20-01-09 9:16pm
fodder : and .....welcome new members
20-01-09 8:43pm
fodder : WTF Kangol... did you really just make me wach that "lets tear my eyeballs out and blow up my eardrums at the same time
20-01-09 8:42pm
fodder : grrrrr stupid shout box were the hell is my god dam edit button grrrrr......
20-01-09 8:41pm
fodder : WTF kangol
20-01-09 8:40pm
SeMPeRFi : It's been crazy here and I couldnt figure out how to run the vote module ...again. So I just got with a few guys in ts and made the call.
20-01-09 8:02pm
kangol : Not that I mind having new members, but what happened to voting? 3 new members in 2 weeks, am I missing something?
20-01-09 6:10pm
kangol : [URL]
20-01-09 6:08pm
kangol : [URL]
20-01-09 6:07pm
SCAVENGER1 : well there goes the neibhore hood !! lol welcome Original and new coffe hoe!!
20-01-09 4:41pm
SeMPeRFi : Welcome our newest member oRiGiNaL
20-01-09 4:27pm
kangol : I found me a house~! [URL]
19-01-09 12:08pm
fodder : but then again i love a good "fail [URL]
19-01-09 12:48am
fodder : with all the joy we get out of waching other people misery or "fails" its actually upllifting to come accrose an "epic win" [URL]
19-01-09 12:45am
SeMPeRFi : lol 2 words. Train Wreck.
18-01-09 11:57pm
kangol : Here is that video of Joaquin rapping [URL]
18-01-09 10:39pm
kangol : [URL]
18-01-09 10:29pm
NurFACe : video player for multiple file formats. [URL]
18-01-09 9:40pm
NurFACe : Joaquin Phoenix Rapper [URL]
18-01-09 7:48pm
SCAVENGER1 : terminator is gonna be good !! man cant wait for it to come out!!
18-01-09 1:05pm
SeMPeRFi : [URL]
18-01-09 11:33am
NurFACe : Chevy Malibu [URL]
18-01-09 10:53am

Previous      Page 55 / 111      Next

 1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15 
 16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30 
 31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45 
 46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60 
 61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75 
 76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90 
 91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105 
 106   107   108   109   110   111           
 
Shout Box ©
PunksBusted
 

Info Here.
 

Friends
 
Supported by



















[ Site Supporters ]
 

Show Your Stripes